+46 73 330 6232

Fri Frakt  Över 599kr

Looking for a Specific Product?

Our Services

Web Design

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

Logo Design

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

Web Development

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

VIEW ALL SERVICES

Shop Our Products

Hoodies

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

T-Shirts

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

Jeans

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

BROWSE ALL OUR PRODUCTS

More of us

Customer Reviews

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

Good Stuff We do!

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

More From Us...

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

EXPLORE CUSTOMERS STORIES

Återbetalnings- och returpolicy

Villkor och  Betingelser

Genom att använda sarrafiiranian.se accepterar du allmänna köpvillkoren nedan samt godkänner du också att du är över 18 år.
 

1. Support och tillgänglighet

Om du har frågor kring din beställning eller undrar över en produkt är varmt välkommen att kontakta oss via formuläret kontakta oss. Gerayeli Resebyrå-support svarar på frågor från kunder via e-post inom max 24 timmar från det att förfrågningar mottagits. Kontakt sker vardagar mellan 10-18 (Gäller endast förfrågningar som beror faktiska köp eller beställningar och under vardagar).
 
2. Priser
Priserna är i svenska kronor och inkluderar nuvarande moms som är 12% eller 25%.Vi reserverar oss för eventuella fel i produktinformationen och förbehåller oss rätten att ändra produktinformation och priser utan föregående avisering i den utsträckning som är tillåten enligt gällande konsument rättslagstiftning.
 
3. Bytesvillkor
Vid byte av produkt, t.ex vid köp av fel produkt eller storlek gäller följande:
Du är ansvarig för retur och eventuella kostnader för förpackningsmaterial. Bytesrätt gäller 14 dagar från den dag du mottagit varan. Rätten gäller på varor i oanvänd skick och Varorna behöver ha kvar sin originalförpackning.
 
4. Ånger och retur
När du handlar på sarrafiiranian.se vill att du som kund ska känna dig trygg och säkert med att vi alltid ger dig marknaden bästa vara till lägsta pris, därför erbjuder vi dig 14 dagars ångerrätt.
4.1 Returvillkor: Enligt livsmedelsverket reglar vi kan inte returnerar livsmedel men du har alltid 14 dagars returrätt på ditt köp hos oss. Varorna behöver ha kvar sin originalförpackning och oanvänd skick, vi tar emot tilbaks våran varor bara om de förpakningen är skada eller om de är inte njöid med priser de går och returera.
Returnerar du en oanvänd produkt med tillhörande etiketter och i sin originalförpackning inom 14 dagar återbetalas hela beloppet minus fraktkostnaden. Vid ångerrätt/öppet köp ersätter vi inte fraktkostnader tillbaka till oss och ansvaret att försändelsen når oss ligger hos dig som kund. Det är viktigt att ytteremballage används och att tejp eller annat material inte klistras på originalförpackningen. Vid defekt förpackning eller uppenbar åverkan på produkten kommer prisavdrag att ske på minst 30% av produktens värde och kan i vid betydande åverkan nekas återköp. Du står själv för portokostnaden vid retur.
 
4.2 Retur för delar av ett köp: Samma returvillkor gäller när du handlar flera varor vid ett tillfälle, så du kan returnera endast en del av din beställning.
4.3 Returadress: Returen varur ska skickas till vår adress som vi har angav i vår kontak formular i nedanstoende lenk https://www.bestofiran.se/kontakta-oss/.
4.4 Behandling av returvaror: Varor ska returneras i originalförpackning eller korrekt förpackade.
 
5. Leverans
Du kan få maten direkt hem till din dörr. Vi har en leveranstid på 3-6 dagar.
Varorna skickas via Postnord eller DHL. Fri frakt över 500 SEK gäller bestämda ZONER i Stockholm.
Vänligen se ZON innan beställning.
För leverans upp till 12kg gäller en leverans kostnad på 125 SEK.Om ni har en beställning på över 12kg, kan vi komma att kontakta er för en överenskommelse gällande leveranskostnad.
5.1 Skador vid leverans: Om du mottager en vara som ser ut att varan är bruten eller på något sätt skadad, måste du anmäla detta direkt till chauffören eller ombud vid leverans. Glöm inte att anmäla detta till oss snarast möjligt med bifogade bilder av produkterna samt den skadade lådan där man tydligt kan se etiketten med artikelnummer.
5.2 Om vi av någon anledning inte kan leverera inom avtalad tiden, kommer du utan dröjsmål informeras om anledningen till förseningen och upplysas om en ny leveranstidpunkt. Du ska då ha rätt att häva köpet utan kostnad, detta gäller även specialbeställningar.
 
 
Stockholms fri Leverans zone
 
fri levrans
 
 
 
6. Betalning och betalsätt
Vi erbjuder dig klarna Checkout med ett antal betallösningar. Efter att du har bekräftat ditt köp har du möjlighet att välja mellan följande betalningsmetoder:kortbetalning, fakturabetalning med 14 dagars betaltid, direktbetalning via bank samt delbetalning. Genom att slutför köpet accepterar du också klarnas villkoren.
Vi accepterar betalning via PayPal.
 
7. Återbetalning
7.1 Återbetalning-tidsfrist: Kunden har rätt att återfå pengarna vid ångerrätt inom 14 dagar från den dag då företaget mottagit meddelandet. Kunden kan dock få vänta tills dess att varan har kommit åter eller till dess kunden har lämnat ett bevis på att varan återsänts, det som sker först.
7.2 Återbetalning-villkor: Återbetalning ska ske med samma betalningssätt som vid köpet. Hela beloppet ska återbetalas, inklusive skatt avgifter men exklusive frakt avgifter . Returfrakt står kunden för, Undantag ska informeras gällande återbetalning vid ångerrätt.
7.3 Återbetalning fraktkostnad vid reklamation: Om företaget företar omleverans eller avhjälpande av felet vid reklamation ska eventuella fraktkostnader återbetalas inom 14 dagar från den dag företaget mottagit den reklamerade varan. Retur av vara samt återbetalning ska ske utan onödig dröjsmål.
 
8. Reklamation och klagomål
Vi besiktigar alla produkter innan dessa skickas till dig. Skulle produkten ändå vara skadad när den anländer åtar vi oss i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning att kostnadsfritt åtgärda felet. om du vill reklamera en produkt gör du det enklast genom att skicka ett e-post med tydliga bilder på skadan samt ditt ordernummer till info@bestofiran.se, att anmäla fel i varan inom två dagar anses alltid inom skälig tid. Vid en godkännande reklamation kommer du retura produkten. i så fall står vi för alla kostnader inklusive all frakt. Klagomålet ska skickas omedelbart efter att defekten har upptäckts.
 
9.Produktinformation
Vi reserverar oss för eventuella tryckfel på denna webbplats samt slutförsäljning av produkter. Vi garanterar inte att bilderna återger produkternas exakta utseende då en viss färgskillnad kan förekomma beroende på fotokvalitet, bildskärm samt upplösning.Vi försöker alltid på bästa sätt att exponera produkterna så korrekt som möjligt.
 
10. Information om Cookies
Enligt lag om elektronisk information ska besökare på en webbplats i integritetssyfte få information om att cookies används. Informationen i cookien är möjlig att använda för att följa en användares surfande. Cookie är en liten textfil som webbplatsen du besöker begär att få spara på din dator för att ge tillgång till olika funktioner. Det går att ställa in sin webbläsare så att den automatiskt nekar cookies.Mer information kan man hitta på Post och telestyrelsens hemsida.
 
11. Personuppgifter
Genom att handla hos oss accepterar du vår dataskyddspolicy och vår behandling av dina personuppgifter. Vi värnar om din personliga integritet och samlar inte in fler uppgifter än nödvändigt för att behandla din beställning. Vi säljer eller vidare ger aldrig dina uppgifter till tredjepart utan rättslig grund.
Vi är ansvarig för behandlingen av personuppgifter som du lämnat till oss som kund.Dina personuppgifter behandlas av oss för att kunna hantera din beställning samt i de tillfällen då du har önskat nyhetsbrev eller kampanjerbjudanden – för att kunna anpassa marknadsföringen åt dina individuella behov.
 
12. Ändringar till de Allmänna Villkoren
Vi förbehåller oss rätten att när som helst företa ändringar i villkoren. Ändringar av villkoren kommer att publiceras online på webbplatsen. De ändrade villkoren anses för accepterade i samband med order eller besök på webbplatsen.
 
13. Ansvarsbegränsning
Vi accepterar inget ansvar för fel till följd av omständigheter utanför företagets rådande (Force Majeure). Dessa omständigheter kan exempelvis vara arbetskonflikt,eldsvåda, krig, myndighetsbeslut, förminskad eller utebliven leverans från leverantör.
Vidare tas inget ansvar för eventuella förändringar på produkter/produktegenskaper som ändrats av respektive leverantör och andra faktorer utanför vår kontroll.
 
14. tvist
tvister ska i första hand lösas i samförstånd efter diskussion med sarrafiiranian-kundtjänst. Om du inte är nöjd med vår behandling av ditt ärende kan du vända dig till antingen allmänna reklamationsnämnden (arn) i Sverige eller european commission online dispute resolution (eu odr).
Allmäna reklamationämnden
Box 174  101 23 Stockholm
ARN: www.arn.se
EU ODR: ec.europa.eu/odr
 
15. Upphovsrätt
Allt data, bild, text och design på sarrafiiranian.se är skyddat av lagen upphovsrätt. Därmed är alla typer av nedladdningar, kopiering, störningar och andra omständigheter som direkt eller indirekt ha verkan på verksamheten, förbjudet och kan leda till straff.
 
16. Tjänster som erbjuds av sarrafiiranian.se tillhandahålls av:
Bestofiran
Org: 820127-7756
Bäverns gränd 13A, 75320 Uppsala

Senaste uppdatering den : 2022-05-14 22:52:58

X
My cart
Your cart is empty.

Looks like you haven't made a choice yet.